środa, 19 kwietnia 2017

Mała zapowiedź i pomysły Weralka.

 Witajcie, z tej strony Weralek!

Cieszę się, że do Was piszę ^.^ a troszkę głupio mi było, że Pati napisała, a ja nie...
Cóż, więc piszę! O czym?
Jak już wiecie, Patiś i ja uwielbiamy zwiedzać i chodzić po naszej "Małej Dżungli".
Ja to uwielbiam! Ale też, tak samo lubię, pochłaniać te widoki i przelewać je na papier bądź program artystyczny (nie znam poprawnej nazwy :P ), tylko że troszkę w inny sposób.
Najpierw może wyjaśnię wam jak działa moja wyobraźnia

  1.  Pochłaniam widoki, inne arty... a właściwie wszystko, co spotkam na swej drodze
  2.  Wcześniej czy później, ale w tym samym dniu, do głowy wpadają mi najróżniejsze pomysły
  3.  Troszkę je przekształcam, żeby nie było że skradzione
  4.  Teraz zostaje przelać je na papier lub komputer!

 I tak to działa. Cała Weral. Na na dodatek moja fascynacja rzeczami i istotami fantastycznymi.... Tak się właśnie tworzą moje dziwne pomysły.
Tym postem chciałam was uprzedzić przed nadciągającą falą pomysłów, opowiadań i artów a także tutorial'ów i przwodników Weralka. 
Jakich przyrządów i programów używa Weral? Jaki jest jej najdziwniejszy pomysł? Na te i inne pytania są odpowiedzi! Napisz w komentarzu lub na gmail'u, który jest na ramce z Twojej prawej ->
strony, co Cię nurtuje, a ja jak najszybciej odpowiem, w poście bądź na osobności! 
 Zaglądajcie, Piszcie komentarze i bawcie się dobrze!
                                                                                       ~Tego życzy Wam Weral

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz