środa, 19 kwietnia 2017

"Ptyśkowe Pomysły" #1 - Purpure Sky

  Heyo, tu znowu Weraluś ^.^

Miałam ten post napisać w tamtym, ale tamten byłby za długi, więc Weral, jak to Weral zrobiła inny post. O czym jest? Po tytule chyba wiecie ;)
Icziaczek interesuje się graficzką komputerową (całe życie spędzone przed komputerem...)
Opracowała i skończyła dziś jedną z  swoich prac.

"Purpure Sky"

Kocham po prostu ten art!


Typ pracy: Grafika komputerowa 

Przedstawienie: Praca została nazwana tak ze względu na fioletowe niebo, które wzięłam z jednego, pewnego zachodu słońca... Zainspirowałam się też moją ukochaną kotką Panią Be, która jest, jak widać, główną postacią. Dzisiaj miałam czas i no... nadziabdziałam

 Występująca postać: Bohaterką tej grafiki, jest nasza kochana przeze mnie i Pati, kocia staruszka i uzdrowicielka Pani Be <3

Czas tworzenia: Nie licząc oderwania od kompa przez sprawy rodzinne i wizyty w toalecie, to 2,5 godz.

Używany program: Gimp 2.8

Data stworzenia: 19.04.2017

Autor: Weral

I tym artem rozpoczynam serię moich i Pasi (jeśli ze chce) dzieł "Ptyśkowe Pomysły"!
Myślę że wam się spodobał i ostrzegam, bo będzie takich więcej!
Do zobaczenia!

~ Pisała Weral

3 komentarze: