sobota, 29 kwietnia 2017

Sprzątanie...

Hej, tu Pati!
Pewnie znacie to uczucie, gdy musicie posprzątać, a tak Wam się nie chce... Dziś przygotowałam dla Was kilka porad i trików, które pomogą Wam ogarnąć pokój.


W co pierwsze włożyć ręce?!

Jeśli chodzi o kolejność sprzątania poszczególnych elementów pokoju, zawsze stosuję się do tego schematu:

Ubrania⇨ Łóżko ⇨Półki ⇨Stół ⇨Segregowanie ⇨Kurz ⇨Dodatki

Czym zmyć długopis?

Jeżeli ubrudziłeś np. stół długopisem i nie chce on zejść, mam dla ciebie radę. Namocz wacik w zmywaczu do paznokci. To pomoże usunąć niechcianą plamę.

Rozsypane pinezki :( 

Jeśli tak jak mi, rozsypały ci się pinezki, użyj magnesu, aby je pozbierać. Niby takie banalne, ale pewnie jakiś procent z Was by na to nie wpadł

Czym zmyć kurz?

Ja kurz ścieram chusteczkami nawilżanymi. Polecam.












Jak się zmotywować?

Jeśli nie możesz się sam zmotywować, to pozwól, że ja Cię zmotywuję. Wstawaj od kompa i sprzątaj, bo zapadniesz się pod tymi górami śmieci. Nie udawaj, że sprzątasz. Sprzątaj dokładnie, bo tam do ciebie przyjdę!

 ~ Pati

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz